KudoZ home » English to Polish » Law (general)

law offence

Polish translation: przestępstwo


14:46 Oct 25, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: law offence
Chodzi mi o takie zdanie:
he was serving time for a drug offense.
nie wiem jak to dobrze sformułować.
asia20002
Poland
Polish translation:przestępstwo
Explanation:
A w tym przyładzie: przestępstwo narkotykowe.

Odbywał/odsiadywał wyrok za...
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2przestępstwo
Maciek Drobka
4 +1przestępstwa (narkotykowe)
Magdalena Wysmyk
4wykroczenie narkotykoweEwa Szczepaniak
4wykroczenie przeciwko przepisom dotyczącym środków pobudzających/narkotyków
Justyna Cuper


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
przestępstwo


Explanation:
A w tym przyładzie: przestępstwo narkotykowe.

Odbywał/odsiadywał wyrok za...

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 430

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Wysmyk: Spóźniłam się :)
2 mins
  -> dziękuję

agree  TechWrite
5 mins
  -> dziękuję

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przestępstwa (narkotykowe)


Explanation:
Odsiadywał wyrok za przestępstwa narkotykowe.

Magdalena Wysmyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TechWrite
5 mins
  -> Dziękuję

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykroczenie przeciwko przepisom dotyczącym środków pobudzających/narkotyków


Explanation:
Źródło: słownik PWN

drugs offence n Jur wykroczenie n przeciwko przepisom dotyczącym środków pobudzających or narkotyków- to jezeli chodzi o drug offence. W samym zapytaniu jest jednak "law offence", ktore nie pojawia sie w kontekscie

Justyna Cuper
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykroczenie narkotykowe


Explanation:
albo "przestepstwo narkotykowe"

Ewa Szczepaniak
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  TechWrite: jest juz wyżej... :)
4 mins