KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Attorney General’s Reference no ...

Polish translation: uwaga (komentarz) prokuratora generalnego nr


10:53 Oct 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Attorney General’s Reference no ...
Co to za dokument przywołują?
Widzę to samo również tu http://www.humanrights.org.uk/1030/
Kontekst mam bardzo podobny.
I przy okazji, to CAR = Card ?
Iza Szczypka
Spain
Polish translation:uwaga (komentarz) prokuratora generalnego nr
Explanation:
Myślę, że jakoś w tą stronę

Miłej soboty :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-27 12:42:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2tk7no
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
Dzięki. :) Poszło jako komentarz.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pytanie prawne prokuratora generalnego nrJakub Gogola
3 +1uwaga (komentarz) prokuratora generalnego nr
Stanislaw Czech, MCIL


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
attorney general’s reference no ...
uwaga (komentarz) prokuratora generalnego nr


Explanation:
Myślę, że jakoś w tą stronę

Miłej soboty :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-27 12:42:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2tk7no

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1358
Grading comment
Dzięki. :) Poszło jako komentarz.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps: równiez odnośnik
4 hrs
  -> Dzieki

3053 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
attorney general’s reference no ...
pytanie prawne prokuratora generalnego nr


Explanation:
Jest to pytanie prawne, które Attorney General kieruje do sądu wyższej instancji (Court of Appeal) albo do Izby Lordów w związku z dezycją sądu niższej instancji. Służy ono temu, aby zapobiec przyszłym pomyłkom sądowym.

Example sentence(s):
  • Where the accused is acquitted in the Crown COurt the Attorney-General may refer a point of law which arose in the case to the Court of Appeal in order to obtain its opinion. The procedure is known as an \\\'Attorney-General\\\'s reference\\\'

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#safe=active&q=The+procedure+is+known+as+an+%27Attorney-General%27s+reference%27+Galbraith
    https://books.google.pl/books?id=5KFXhLTHzKUC&pg=PA62&lpg=PA62&dq=attorney+general+reference+prokuratora+generalnego&source=bl&ots=ggr4reOtP
Jakub Gogola