KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Notice of Motion thereof

Polish translation: zgłoszenie/zapowiedź złożenia wniosku/petycji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Notice of Motion thereof
Polish translation:zgłoszenie/zapowiedź złożenia wniosku/petycji
Entered by: skisteeps

22:00 Nov 7, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Notice of Motion thereof
Affidavit

I confirm that I support this application and wish that the relief set out in the Notice of Motion thereof be granted.

sprawdzałem na prozie notice of motion
http://www.proz.com/kudoz/711931

ale zupełnie nie mam pojęcia jak to połączyć w jedną całość. To thereof też mi nie daje spokoju w tym zdaniu
ZenonStyczyrz
zgłoszenie/zapowiedź złożenia wniosku/petycji
Explanation:
Wniski w sadzie, szczególnie w sprawach cywilnych, wymagają wcześniejszego zgłoszenia/zapowiedzi, czyli notice.
Selected response from:

skisteeps
Canada
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1formalny wniosekPolangmar
4zgłoszenie/zapowiedź złożenia wniosku/petycji
skisteeps


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notice of motion thereof
zgłoszenie/zapowiedź złożenia wniosku/petycji


Explanation:
Wniski w sadzie, szczególnie w sprawach cywilnych, wymagają wcześniejszego zgłoszenia/zapowiedzi, czyli notice.

skisteeps
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108
Grading comment
Dziękuję

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
notice of motion
formalny wniosek


Explanation:
set out in the Notice of Motion thereof - przedstawiony/opisany w formalnym wniosku w tej sprawie

Podanie zostaje wniesione do Prezesa Sądu Najwyższego w formie formalnego wniosku (Notice of Motion)...
http://tinyurl.com/yvyvk5

http://tinyurl.com/2esbao

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3739

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAnnaGalway
20 mins
  -> Dziękuję.:)