KudoZ home » English to Polish » Law (general)

pay its PAYE

Polish translation: terminowo odprowadza za pracowników zaliczki na podatek dochodowy


23:46 Jan 17, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: pay its PAYE
I confirm the Company pays its PAYE, Corporation Tax and VAT liabilities on time.

Wiem co to PAYE, ale jakieś to za długie
makawa
Polish translation:terminowo odprowadza za pracowników zaliczki na podatek dochodowy
Explanation:
użycie PAYE sugerowałoby jakiś egzotyczny, nieznany nad Wisłą system, tymczasem jest to całkiem dokładny odpowiednik naszych zaliczek na podatek pobierany u źródła
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
ta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4terminowo odprowadza za pracowników zaliczki na podatek dochodowypidzej
4 +1płacić podatki/(zaliczki na podatek) (w systemie) PAYEPolangmar


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płacić podatki/(zaliczki na podatek) (w systemie) PAYE


Explanation:
http://tinyurl.com/22jn9s

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3739

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
6 hrs
  -> Dziękuję.:)

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
pay its paye
terminowo odprowadza za pracowników zaliczki na podatek dochodowy


Explanation:
użycie PAYE sugerowałoby jakiś egzotyczny, nieznany nad Wisłą system, tymczasem jest to całkiem dokładny odpowiednik naszych zaliczek na podatek pobierany u źródła

pidzej
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 45
Grading comment
ta

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  iseult: sluszna uwaga
2 hrs

agree  Roman Kozierkiewicz: Pay-as-you-earn - system pobierania podatku dochodowego z bieżącej płacy stosowany w W.Brytanii.
4 hrs

agree  Grzegorz Mysiński
8 hrs

agree  Tomasz Kościuczuk: Jeżeli jeszcze zamienimy VAT na podatek od towarów i usług, Asker - zamiast kolejnych zleceń - otrzyma nagrodę od prof. Miodka.
10 hrs