KudoZ home » English to Polish » Law (general)

adequate remedy at law

Polish translation: odpowiedni/właściwy/wystarczający środek prawny przysługujący z mocy (obowiązującego) prawa


04:30 Feb 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: adequate remedy at law
The Plaintiff has no adequate remedy at law.

Zdanie powtarzające się praktycznie w każdym podpunkcie dokumentu "Verified Amended Complaint".
Dariusz Saczuk
United States
Polish translation:odpowiedni/właściwy/wystarczający środek prawny przysługujący z mocy (obowiązującego) prawa
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przysługujące środki prawne
whole grain
4 +1odpowiedni/właściwy/wystarczający środek prawny przysługujący z mocy (obowiązującego) prawa
Adam Lankamer


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odpowiedni/właściwy/wystarczający środek prawny przysługujący z mocy (obowiązującego) prawa


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malina9: agree pod warunkiem ze gdzies znajdzie sie slowo monetarne/pieniezne bo o to chodzi w remedy at law przeciwienstwie do equtable remedy/relief
9 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przysługujące środki prawne


Explanation:
propozycja

whole grain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 199

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malina9: w zasadzie agree pod warunkiem ze znajdzie sie w tlumaczeniu slowo monetarne bo w remedy at law o to wlasnie chodzi.
5 hrs