KudoZ home » English to Polish » Law (general)

the same is true to my knowledge

Polish translation: powyższe jest zgodne z moją wiedzą


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the same is true to my knowledge
Polish translation:powyższe jest zgodne z moją wiedzą
Entered by: Dariusz Saczuk

13:51 Feb 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: the same is true to my knowledge
Context:
I have read the foregoing Complaint and know the contents thereof; the same is true to my knowledge, except as to the matters stated to be alleged on information and belief, as to those matters I believe them to be true.

Any "nice" ideas?
Dariusz Saczuk
United States
powyższe jest zgodne z moją wiedzą
Explanation:
z wiedzą, którą posiadam
z wiedzą posiadaną przeze mnie, etc.
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Ciężki wybór, tym bardziej, że wszystkie odpowiedzi są dobre i zostały udzielone przez kwiat tłumaczy KudoZa. Zdecydowałem się na tę wersję. Dzięki, Marek. Podziękowania dla wszystkich odpowiadających.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zgodnie z moją najlepszą wiedzą, zawarte w niej/nim treści odpowiadają prawdziePolangmar
4powyższe jest zgodne z moją wiedząMarek Daroszewski (MrMarDar)
4powyższe (informacje) są wedle mej (najlepszej) wiedzy prawdziwe
Adam Lankamer
3według mojej wiedzy jest ona prawdziwa/zgodna z prawdą
Maciek Drobka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powyższe (informacje) są wedle mej (najlepszej) wiedzy prawdziwe


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powyższe jest zgodne z moją wiedzą


Explanation:
z wiedzą, którą posiadam
z wiedzą posiadaną przeze mnie, etc.

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Ciężki wybór, tym bardziej, że wszystkie odpowiedzi są dobre i zostały udzielone przez kwiat tłumaczy KudoZa. Zdecydowałem się na tę wersję. Dzięki, Marek. Podziękowania dla wszystkich odpowiadających.

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
według mojej wiedzy jest ona prawdziwa/zgodna z prawdą


Explanation:
'ona' - treść (contents), ew. można zmodyfikować zgodnie z Twoim tłumaczeniem 'complaint'

'the same' rozumiem jako 'ten/ta/to/te' -- czyli odnośnik do 'contents'

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 430

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zgodnie z moją najlepszą wiedzą, zawarte w niej/nim treści odpowiadają prawdzie


Explanation:
Tak bym to sformułował.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-02-16 00:06:58 GMT)
--------------------------------------------------

Teraz zauważyłem, że "contents" jest wcześniej - jeśli będą to "treści", to trzeba by uniknąć powtórzenia:
- zgodnie z moją najlepszą wiedzą, odpowiadają one prawdzie

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3739