KudoZ home » English to Polish » Law (general)

shall do or purport to do

Polish translation: uczyni lub zamierza uczynić


12:47 Jul 2, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: shall do or purport to do
Power of attorney

Company X undertakes to ratify which the Attorney shall do or purport to do under the authority of this Power of Attorney.

Holendrzy pisali
ZenonStyczyrz
Polish translation:uczyni lub zamierza uczynić
Explanation:
lub
wykona albo wyrazi zamiar ich wykonania

albo

wykona (czynność) lub wyrazi oświadczenie woli co do wykonania danej czynności

Tak to widzę. Por. wybrane znaczenia czasownikowe:
http://www.thefreedictionary.com/purport

HTH
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wykona/przeprowadzi/podejmie lub rzekomo wykona/przeprowadzi/podejmie
Adam Lankamer
3uczyni lub zamierza uczynić
inmb


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykona/przeprowadzi/podejmie lub rzekomo wykona/przeprowadzi/podejmie


Explanation:
albo stara się wykonać/przeprowadzić/podjąć
w tym kierunku

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uczyni lub zamierza uczynić


Explanation:
lub
wykona albo wyrazi zamiar ich wykonania

albo

wykona (czynność) lub wyrazi oświadczenie woli co do wykonania danej czynności

Tak to widzę. Por. wybrane znaczenia czasownikowe:
http://www.thefreedictionary.com/purport

HTH


inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 586
Grading comment
Dziękuję