KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Metropolitan District Court

Polish translation: Metropolitalny Sąd Rejonowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Metropolitan District Court
Polish translation:Metropolitalny Sąd Rejonowy
Entered by: Polangmar

19:31 Aug 25, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Metropolitan District Court
A true copy of original in my custody
pp. Chief Clerk
Metropolitan District Court
makawa
Metropolitalny Sąd Rejonowy
Explanation:
"Metropolitan" wskazuje na jedno miasto, a obszar właściwości sądu okręgowego obejmuje kilka miast.

http://tinyurl.com/64dm3u
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
ta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Metropolitalny Sąd RejonowyPolangmar
2Metropolitalny Sąd OkręgowyRobert Michalski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
metropolitan district court
Metropolitalny Sąd Okręgowy


Explanation:
Na ile się orientuję, "district court" to "sąd okręgowy". "Metropolitan" chyba trzeba dać dosłownie, bo "miejski" zdecydowanie nie pasuje (zresztą, wtedy byłoby raczej "municipal"). Niestety, po polsku nie znalazłem "Metropolitalnego Sądu Okręgowego" w internecie, więc nie mam pewności.

Robert Michalski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 178

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
metropolitan district court
Metropolitalny Sąd Rejonowy


Explanation:
"Metropolitan" wskazuje na jedno miasto, a obszar właściwości sądu okręgowego obejmuje kilka miast.

http://tinyurl.com/64dm3u

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3739
Grading comment
ta

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ano Nym: czy to 'Metropolitalny' naprawde jest potrzebne? to tylko taki prefix fajny (podobnie jak Metropolitan Police -> charakteryzujacy np. Londyn)
5 hrs
  -> Dziękuję.:) "Metropolitalny" jest w nazwie - chyba trzeba przetłumaczyć?:)