KudoZ home » English to Polish » Law (general)

home solicitation sales

Polish translation: umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa, umowy zawierane w domu klienta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:home solicitation sales
Polish translation:umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa, umowy zawierane w domu klienta
Entered by: Polangmar

22:19 Feb 8, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: home solicitation sales
NO COOLING OFF PERIOD

... You cannot cancel this contract simply becuase you change your mind. This notice does not apply to home solicitation sales.
makawa
umowy zawierane w domu klienta, umowy zawierane poza lokalem/siedzibą przedsiębiorstwa/firmy
Explanation:
http://tinyurl.com/dax7tp
http://tinyurl.com/c377ad
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4umowy zawierane w domu klienta, umowy zawierane poza lokalem/siedzibą przedsiębiorstwa/firmyPolangmar
4 -1akwizycja/sprzedaż obwoźna
Adam Lankamer
3domokrąstwosmok
2namawianie do kupna [prezentacja] w domu [klienta]
geopiet


Discussion entries: 1





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
namawianie do kupna [prezentacja] w domu [klienta]


Explanation:
23. Uporczywe i niechciane namawianie do kupna produktów przez telefon, telefaks, pocztę elektroniczną lub inne środki komunikacji na odległość

(23) Making persistent and unwanted solicitations by telephone, fax, e-mail or other remote media



    Reference: http://tinyurl.com/amjxyw
geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 508

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
domokrąstwo


Explanation:
hth

smok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malina9: albo sprzedaz domokrazna
1 hr
  -> Dziękuję.

disagree  Polangmar: Taka forma sprzedaży praktycznie nie występuje. Pracownicy firmy najczęściej dzwonią (na chybił trafił lub z polecenia) do potencjalnych klientów i umawiają się na spotkania.
3 hrs
  -> Dziękuję.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowy zawierane w domu klienta, umowy zawierane poza lokalem/siedzibą przedsiębiorstwa/firmy


Explanation:
http://tinyurl.com/dax7tp
http://tinyurl.com/c377ad

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3739

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
akwizycja/sprzedaż obwoźna


Explanation:
w zależności od dokładnego kontekstu

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Akwizycja to zachęcanie do kupna, nie sprzedaż; akwizycja może zakończyć się zawarciem umowy w lokalu firmy i nie będzie to 'h.s.s". Sprzedaż obwoźna to sprzedaż z ruchomego punktu sprzedaży i nie jest uważana za sprzedaż poza lokalem firmy.
7 hrs