KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Motor Prosecution Unit

Polish translation: Zespół ds. Wykroczeń Drogowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Motor Prosecution Unit
Polish translation:Zespół ds. Wykroczeń Drogowych
Entered by: xxxK S

19:18 Feb 18, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Motor Prosecution Unit
At DWF we have a team of experienced solicitors dealing with the defence of drivers prosecuted for motoring offences; from speeding and traffic signal offences through to the more serious offence of dangerous driving and causing death by dangerous driving.

coś jakby Wydział/Jednostka ds. Przestępstw Komunikacyjnych?

all suggestions appreciated
xxxK S
United Kingdom
Zespół ds. wykroczeń drogowych
Explanation:
Tak chyba jest najprościej, a z kontekstu jasno wynika, że chodzi o obsługę prawną w tym zakresie.
Selected response from:

Agnieszka Zawilinska
Grading comment
Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zespół ds. wykroczeń w ruchu drogowym i stosowania prawaUrszula Overstreet
4Zespół ds. wykroczeń drogowych
Agnieszka Zawilinska
3wydział (ds.) ruchu drogowegoKarolina Gortych


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motor prosecution unit
Zespół ds. wykroczeń w ruchu drogowym i stosowania prawa


Explanation:
zerżnięte ze strony Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie; trochę to długie, ale pasuje do kontekstu, no i oficjalnie się używa;

Urszula Overstreet
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33
Notes to answerer
Asker: no tak, ale jednostka ta jest akurat częścią kancelarii adwokackiej specjalizującej się w prawie drogowym.


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
motor prosecution unit
wydział (ds.) ruchu drogowego


Explanation:
http://kwp.lublin.pl/index.php?action=pages_1&action_id=195

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2009-02-18 20:08:07 GMT)
--------------------------------------------------

a nie myślałaś o tym, jak o wydziale organu ścigania ds. ruchu drogowego albo ds. przestępst drogowych?


--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2009-02-18 20:13:50 GMT)
--------------------------------------------------

Ok, mam już jaśniej

Karolina Gortych
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: na pewno nie. Kluczowym słowej jest tutaj "prosecution", czyli wiadomo już, że chodzi o przestępców, a nie np. o wydawanie prawa jazdy

Asker: ale wyraźnie napisałam "firm of solicitors"


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motor prosecution unit
Zespół ds. wykroczeń drogowych


Explanation:
Tak chyba jest najprościej, a z kontekstu jasno wynika, że chodzi o obsługę prawną w tym zakresie.


Agnieszka Zawilinska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję za pomoc!