KudoZ home » English to Polish » Law (general)

briefing

Polish translation: komunikat


11:01 May 22, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: briefing
document with information for the general public issued by the Electoral Commission; 'odprawa' does not seem suitable, nor does 'instrukcja' 'pouczenie' I am also reluctant to use English word 'briefing'
Agnieszka Morritt
United Kingdom
Polish translation:komunikat
Explanation:
po prostu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 11:06:39 (GMT)
--------------------------------------------------

Komunikat Państwowej Komisji Wyborczej. Państwowa Komisja Wyborcza
w dniu 12 sierpnia 2002 r. podjęła uchwały: · w sprawie ...
www.pkw.gov.pl/katalog/artykul/17981.html - 20k - Kopia - Podobne strony

Państwowa Komisja Wyborcza: Komunikat Państwowej Komisji ...
Komunikat Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 20 maja 2002 r. w sprawie sprawozdań
o źródłach pozyskania środków finansowych, przez partie polityczne i ...
pkw.gov.pl/katalog/artykul/17913.html - 41k - Kopia - Podobne strony
[ Więcej wyników z pkw.gov.pl ]

Komunikat Państwowej Komisji wyborczej z dnia 29 czerwca 2000 r ...
Warszawa, dnia 3 lipca 2000 r. Nr 19 Poz. 408. KOMUNIKAT PAŃSTWOWEJ
KOMISJI WYBORCZEJ. z dnia 29 czerwca 2000 r. o zarejestrowaniu ...
www.abc.com.pl/serwis/mp/2000/0408.htm - 3k - Kopia - Podobne strony

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1przeglad ablo sprawozdanie
Miroslawa Jodlowiec
4 +2komunikat
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
komunikat


Explanation:
po prostu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 11:06:39 (GMT)
--------------------------------------------------

Komunikat Państwowej Komisji Wyborczej. Państwowa Komisja Wyborcza
w dniu 12 sierpnia 2002 r. podjęła uchwały: · w sprawie ...
www.pkw.gov.pl/katalog/artykul/17981.html - 20k - Kopia - Podobne strony

Państwowa Komisja Wyborcza: Komunikat Państwowej Komisji ...
Komunikat Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 20 maja 2002 r. w sprawie sprawozdań
o źródłach pozyskania środków finansowych, przez partie polityczne i ...
pkw.gov.pl/katalog/artykul/17913.html - 41k - Kopia - Podobne strony
[ Więcej wyników z pkw.gov.pl ]

Komunikat Państwowej Komisji wyborczej z dnia 29 czerwca 2000 r ...
Warszawa, dnia 3 lipca 2000 r. Nr 19 Poz. 408. KOMUNIKAT PAŃSTWOWEJ
KOMISJI WYBORCZEJ. z dnia 29 czerwca 2000 r. o zarejestrowaniu ...
www.abc.com.pl/serwis/mp/2000/0408.htm - 3k - Kopia - Podobne strony



Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 146

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
1 min

agree  Maciej Andrzejczak
12 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
przeglad ablo sprawozdanie


Explanation:
albo odczyt

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 11:06:16 (GMT)
--------------------------------------------------

albo streszczenie

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darotob: sprawozdanie w tym kontekscie
14 mins