KudoZ home » English to Polish » Law (general)

behaviour

Polish translation: unreasonable behaviour


00:14 Mar 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: behaviour
The court shall not hold that irretrievable breakdown of the marriage has occurred unless one of the five facts has been proved.
1) Adultry 2)Behaviour 3)Desertion for 2 years 4)Separation for 2 years 5) Separation for 5 years
Aleksandra Mentel
Polish translation:unreasonable behaviour
Explanation:
tylko drogą wyjaśnienia - jest to pewnie skrót myślowy, normalnie jako jedną z podstaw do rozwodu podaje się właśnie Unreasonable Behaviour strony pozwanej; nie jestem pewna jak to nazwać po polsku

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2004-03-07 01:04:14 GMT)
--------------------------------------------------

może: postępowanie sprzeczne z zasadami pożycia małżeńskiego ?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 9 mins (2004-03-07 01:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.divorce.co.uk/legal/englandwales/legalcloserlook/...
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3unreasonable behaviour
*eva*
5zachowanie, postepowanie, prowadzenie sie
mdarron
5zachowanie sie , sposob postepowania
Teresa Goscinska
3funkcjonowanie
Anna Bittner


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zachowanie sie , sposob postepowania


Explanation:
postepek itp

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
funkcjonowanie


Explanation:
propozycja

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zachowanie, postepowanie, prowadzenie sie


Explanation:
"Wielki Slownik" -- Stanislawski

mdarron
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 213

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
unreasonable behaviour


Explanation:
tylko drogą wyjaśnienia - jest to pewnie skrót myślowy, normalnie jako jedną z podstaw do rozwodu podaje się właśnie Unreasonable Behaviour strony pozwanej; nie jestem pewna jak to nazwać po polsku

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2004-03-07 01:04:14 GMT)
--------------------------------------------------

może: postępowanie sprzeczne z zasadami pożycia małżeńskiego ?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 9 mins (2004-03-07 01:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.divorce.co.uk/legal/englandwales/legalcloserlook/...

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: nieracjonalne? bezsensowne?
1 hr
  -> na pewno poniżej wszelkiej krytyki

agree  Monika Truszkowska-Pruchniewicz: postępowanie sprzeczne z zasadami pożycia małżeńskiego
13 hrs
  -> dzięki

agree  lim0nka: postępowanie sprzeczne z zasadami pożycia małżeńskiego
1 day16 hrs
  -> dzieki