KudoZ home » English to Polish » Law (general)

account holders

Polish translation: posiadacze kont klienta


11:45 Mar 10, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law (general) / marketing
English term or phrase: account holders
Direct sales methods are defined as any program that use an inbound/outbound telephone-based operation to reach the account holders of (Company’s name) and as mutually agreed other programs via other mediums such as direct mail, internet, etc.

Account holders - posiadacze kont???
Rafal Piotrowski
Poland
Polish translation:posiadacze kont klienta
Explanation:
Domyślam się w takim razie, że chodzi o konta klienta w bazie danych.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
see thx above
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2posiadace kont / rachunków
bartek
4 +1posiadacze kont klienta
Andrzej Lejman
3posiadacze rachunków
Miloslawa Kilarska
3posiadacze rachunkow
GingerR


Discussion entries: 8





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
posiadace kont / rachunków


Explanation:
bankowych - np.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
0 min
  -> Dzięki. Para językowa w porządku i ciśnienie od razu człowiekowi spada :-)

agree  Kasia Ziolek
23 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
posiadacze rachunków


Explanation:
???

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-10 11:52:43 (GMT)
--------------------------------------------------

może mają jakieś rachunki rozliczeniowe?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-10 11:53:55 (GMT)
--------------------------------------------------

może mają jakieś rachunki rozliczeniowe?

Miloslawa Kilarska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
posiadacze rachunkow


Explanation:
jesli w banku


--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-10 11:48:59 (GMT)
--------------------------------------------------

alesmy sie roz-posiadaczyly! :-) ha ha ha

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-10 11:56:15 (GMT)
--------------------------------------------------

chodzi o to, ze firma swiadczaca uslugi bezposrednie probuje w legalny sposob dostac dluuuuga liste potencjalnych nabywcow swoich uslug/towarow. Podpisuje wiec umowe z bankiem/inna instytucja/firma nalezacym np. do tej samej grupy spolek i juz :-)

Przyklad:
Kupujesz w firmie A towar/usluge, wypelniasz ankiete, w ktorej pytaja sie ciebie czy zgadzasz sie na otrzymywanie materialow promocyjnych od firmy A lub/i firm powiazanych z nia.
No i jestes ugotowany - splywa na ciebie pare kilo ofert na towary rozne i rozniste

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-10 11:57:26 (GMT)
--------------------------------------------------

Banki robia to samo - dostajesz oferty produktow kredytowych, funduszy inwestycyjnych i te pe i te de

ale tak naprawde wszystko zalezy od szerszego kontekstu - znanego tylko tobie

powodzenia

GingerR
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
posiadacze kont klienta


Explanation:
Domyślam się w takim razie, że chodzi o konta klienta w bazie danych.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 146
Grading comment
see thx above

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EstEnter: to takie samo rozumienie "account" jak w "account manager".
7 mins