KudoZ home » English to Polish » Law (general)

reduce re-offending

Polish translation: ograniczenie recydywy, lub ograniczenie stopnia nawrotu na drogę kryminalną


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reduce re-offending
Polish translation:ograniczenie recydywy, lub ograniczenie stopnia nawrotu na drogę kryminalną
Entered by: Grommit

17:07 Mar 10, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / criminal law
English term or phrase: reduce re-offending
To reduce re-offending and protect the public, London Probation assesses and manages offenders released from prison.

Wiadomo o co chodzi (zmniejszenie recydywy) szukam zgrabnego odpowiednika w j. polskim.
Grommit
United Kingdom
ograniczenie recydywy, lub ograniczenie stopnia nawrotu na drogę kryminalną
Explanation:
recydywa w tym przypadku i przyjęła się i jest dobrze rozumianym pojęciem, więc zgrabne moze byc to pierwsze słówko
Selected response from:

ArturSz
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4powrót na drogę przestępstwa
Andrzej Lejman
4ograniczenie recydywy, lub ograniczenie stopnia nawrotu na drogę kryminalną
ArturSz
3 -1zmniejszyć ilość ponownie popełnianych przestępstw
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powrót na drogę przestępstwa


Explanation:
Aby zmniejszyć liczbę przypadków powrotu...

Pewnie znajdą się i inne możliwości.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 146

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
zmniejszyć ilość ponownie popełnianych przestępstw


Explanation:
wykroczeń

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: może się czepiam, ale kradzieże, rozboje rtc. są codziennie PONOWNIE popełniane, więc to nie oddaje myśli zawartej w oryginale
48 mins
  -> może :-)

disagree  ArturSz: pan Lejman mnie przekonał, zdecydowanie zbyt mało precyzyjne
18 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ograniczenie recydywy, lub ograniczenie stopnia nawrotu na drogę kryminalną


Explanation:
recydywa w tym przypadku i przyjęła się i jest dobrze rozumianym pojęciem, więc zgrabne moze byc to pierwsze słówko

ArturSz
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
Dziekuje