KudoZ home » English to Polish » Law (general)

European Regulatory

Polish translation: Europejskie Regulacje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:European Regulatory
Polish translation:Europejskie Regulacje
Entered by: Araksia Sarkisian

23:16 Mar 29, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: European Regulatory
Nagłówek w Deklaracji zgodności: 'European Regulatory Information'
barwin
Europejskie Regulacje
Explanation:
Europejskie Regulacje Prawne; Europejskie regulacje
dotyczące wprowadzania na rynek wyrobów budowlanych;Europejskie i polskie regulacje prawne dotyczące kosmetyków; REGULACJE EUROPEJSKIE. Traktat Karty Energetycznej podpisany w Lizbonie dnia
17 grudnia 1994 r. przez sygnatariuszy Europejskiej.....i t d.
Selected response from:

Araksia Sarkisian
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Europejskie Regulacje
Araksia Sarkisian
4europejskie przepisy prawneRobert Trojanowicz
3europejska informacja proceduralnaJan S


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
european regulatory
Europejskie Regulacje


Explanation:
Europejskie Regulacje Prawne; Europejskie regulacje
dotyczące wprowadzania na rynek wyrobów budowlanych;Europejskie i polskie regulacje prawne dotyczące kosmetyków; REGULACJE EUROPEJSKIE. Traktat Karty Energetycznej podpisany w Lizbonie dnia
17 grudnia 1994 r. przez sygnatariuszy Europejskiej.....i t d.


    Reference: http://www.euroinfo.org.pl/prawo/?a=1972
    Reference: http://www.euroinfo.org.pl/prawo/index.php?a=1903
Araksia Sarkisian
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kasia Ziolek
4 hrs
  -> Dziękuję...:)

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
european regulatory
europejskie przepisy prawne


Explanation:
brzmi to bardziej po polsku - "regulacje prawne" są, w moim odczuciu, niedawnym nabytkiem językowym, związanym z wchłanianiem przez j. polski elementów j.angielskiego.
Można też posłużyć się statystyką "googlową": po wpisaniu "polskie przepisy prawne" otrzymamy 795 stron, a po wpisaniu "polskie regulacje prawne" tylko 270. Język "mówi" więc: "przepisy prawne"

Robert Trojanowicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
european regulatory
europejska informacja proceduralna


Explanation:
regulatory, regulujacy a wiec chodzi o procedury (legalne)

Jan S
Sweden
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4