KudoZ home » English to Polish » Law (general)

The Public Guardian and Trustee

Polish translation: korator z urzędu i powiernik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The Public Guardian and Trustee
Polish translation:korator z urzędu i powiernik
Entered by: PanPeter

22:46 Apr 5, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general) / estate matters
English term or phrase: The Public Guardian and Trustee
funkcja
PanPeter
korator z urzędu i powiernik
Explanation:
jeżeli jest testament - jest powiernik.
Problem w tym, że w polskim prawie nie ma takich instytucji :-(
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzieki, mysle, ze urzedowy najbardziej charaketryzuje te funkcje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4publiczny/ogolny/spoleczny kurator/opiekun i powiernik/kurator
Teresa Goscinska
3korator z urzędu i powiernik
bartek
3publiczny opiekun i administratorJan S


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the public guardian and trustee
publiczny/ogolny/spoleczny kurator/opiekun i powiernik/kurator


Explanation:
Podalam kilka mozliwych wersji poniewaz nie znam kontekst w jaki jest to wyrazenie uzyte

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the public guardian and trustee
publiczny opiekun i administrator


Explanation:
mysle ze trustee jest uzyte jako osoba zarzadzajaca

Jan S
Sweden
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the public guardian and trustee
korator z urzędu i powiernik


Explanation:
jeżeli jest testament - jest powiernik.
Problem w tym, że w polskim prawie nie ma takich instytucji :-(

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993
Grading comment
Dzieki, mysle, ze urzedowy najbardziej charaketryzuje te funkcje