KudoZ home » English to Polish » Law (general)

I waive notice of hearing and consent to the application for appointment of ...

Polish translation: zrzekam sie prawa do otrzymania zawiadomienia i zgadzam sie na ustanowienie...


14:21 Apr 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: I waive notice of hearing and consent to the application for appointment of ...
tekst prawniczy z jakiegos załącznika z amerykanskiego biura prawnego; ma to byc podpisane lub nie...ale co to znaczy
Slavo
Polish translation:zrzekam sie prawa do otrzymania zawiadomienia i zgadzam sie na ustanowienie...
Explanation:
ustanowienie naprzyklad pelnomocnika..
Selected response from:

darotob
Grading comment
Dzięki, miłego dnia.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zrzekam sie prawa do otrzymania zawiadomienia i zgadzam sie na ustanowienie...darotob
4 +1zrzekam się prawa do zawiadomienia o rozprawie i wyrażam zgodę na wyznaczenie (pełnomocnika)
Jabberwock
4Nie oczekuję zawiadomienia o rozprawie i z góry zgadzam na aplikację o powołanie...
Marek Urban


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
i waive notice of hearing and consent to the application for appointment of ...
zrzekam sie prawa do otrzymania zawiadomienia i zgadzam sie na ustanowienie...


Explanation:
ustanowienie naprzyklad pelnomocnika..

darotob
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 133
Grading comment
Dzięki, miłego dnia.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslawa Jodlowiec
6 mins

agree  Monika Truszkowska-Pruchniewicz
26 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
i waive notice of hearing and consent to the application for appointment of ...
zrzekam się prawa do zawiadomienia o rozprawie i wyrażam zgodę na wyznaczenie (pełnomocnika)


Explanation:
Propozycja

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Truszkowska-Pruchniewicz: też dobrze :-)
14 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie oczekuję zawiadomienia o rozprawie i z góry zgadzam na aplikację o powołanie...


Explanation:
np: świadka koronnego. Lub czegoś, do czego wymagana jest osobna rozprawa. Szerszy kontekst powinien zweryfikować poprawność tej propozycji.

Marek Urban
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14