KudoZ home » English to Polish » Law (general)

driving whilst disqualified

Polish translation: prowadzenie samochodu


22:36 Apr 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: driving whilst disqualified
jazda samochodem po otrzymaniau zakazu prowadzenia pojazdow?
xxxJowita
Polish translation:prowadzenie samochodu
Explanation:
po otrzymaniu zakazu prowadzenia pojazdów
po zawieszeniu/odebraniu prawa jazdy

zależy od kontekstu
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5prowadzenie samochodu
lim0nka
3 +4prowadzenie pojazdu (mechanicznego) po utracie prawa jazdyJan S
5Prowadzenie samochodu bez uprawnień.
Marek Urban


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
prowadzenie samochodu


Explanation:
po otrzymaniu zakazu prowadzenia pojazdów
po zawieszeniu/odebraniu prawa jazdy

zależy od kontekstu

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MonikaSojka: po odebraniu prawa jazdy
4 mins

agree  PanPeter
3 hrs

agree  Maciej Andrzejczak: po odebraniu prawa jazdy
7 hrs

agree  bartek
8 hrs

agree  Kornelia Longoria
16 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
prowadzenie pojazdu (mechanicznego) po utracie prawa jazdy


Explanation:
nie musi byc samochod, takze motocykl, traktor etc

Jan S
Sweden
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: A teraz niech sobie Ewa wybiera :-)
6 hrs

agree  Witold Raczynski
6 hrs

agree  Monika Truszkowska-Pruchniewicz
8 hrs

agree  Dorota Crates: jak w prawie to mowi sie pojazd mechaniczny - z tego co wiem
8 hrs

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Prowadzenie samochodu bez uprawnień.


Explanation:
tak to się chyba nazywa

Marek Urban
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14