KudoZ home » English to Polish » Law (general)

statement of live birth

Polish translation: swiadectwo urodzenia dziecka zywego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:statement of live birth
Polish translation:swiadectwo urodzenia dziecka zywego

21:06 Jul 4, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: statement of live birth
nazwa dokumentu kanadyjskiego wygl±daj±cego jak akt urodzenia, czyli przetłumaczyć jako "akt urodzenia" czy "stwierdzenie urodzenia żywego dziecka"?
mag
swiadectwo urodzenia dziecka zywego
Explanation:
Zgadzam sie z objasnieniem Anuli, ale "swiadectwo" podkresla forme pisemna
Selected response from:

dorotrusty
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zgłoszenie urodzenia dziecka żywego
anula
4swiadectwo urodzenia dziecka zywegodorotrusty


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zgłoszenie urodzenia dziecka żywego


Explanation:
... Akt urodzenia sporządza się na podstawie pisemnego zgłoszenia urodzenia dziecka wystawionego przez lekarza, położną lub zakład opieki zdrowotnej. ...


    Reference: http://www.senat.gov.pl/k5/dok/sejm/041/1389.pdf
    Reference: http://bip.kroscienko-wyzne.regiony.pl/images/20031224093930...
anula
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_G_A: ale 'akt' a nie 'zgłoszenie'
5 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
swiadectwo urodzenia dziecka zywego


Explanation:
Zgadzam sie z objasnieniem Anuli, ale "swiadectwo" podkresla forme pisemna

dorotrusty
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12