KudoZ home » English to Polish » Law (general)

public document

Polish translation: dokument publiczny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:public document
Polish translation:dokument publiczny
Entered by: magdat

15:39 Jul 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law (general) / certificate
English term or phrase: public document
this public document has been signed ( na apostille)
magdat
dokument publiczny
Explanation:
Page 1. Dokument publiczny. Wypełnia Instytucja Kontraktująca. Stosowany
obowiązkowo w przetargach o wartości EUR 200.000 i więcej ...
http://www.um.torun.pl/~ispa/doc/S2_ogloszenie.pdf

Podstawowe wiadomości o technikach zabezpieczeń dokumentów publicznych.
|. Dokument publiczny. Art. 115 § 14 Kodeksu Karnego: "Dokumentem ...
http://www.toparh.com.pl/dpubliczne.php?key=0
Selected response from:

Szymon Cegielka
Grading comment
u nas to chyba taki przyjety przez Rade ministrow, dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dokument oficjalny (oficjalny dokument)darotob
4dokument publiczny
Szymon Cegielka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokument publiczny


Explanation:
Page 1. Dokument publiczny. Wypełnia Instytucja Kontraktująca. Stosowany
obowiązkowo w przetargach o wartości EUR 200.000 i więcej ...
http://www.um.torun.pl/~ispa/doc/S2_ogloszenie.pdf

Podstawowe wiadomości o technikach zabezpieczeń dokumentów publicznych.
|. Dokument publiczny. Art. 115 § 14 Kodeksu Karnego: "Dokumentem ...
http://www.toparh.com.pl/dpubliczne.php?key=0

Szymon Cegielka
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
u nas to chyba taki przyjety przez Rade ministrow, dziekuje

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokument oficjalny (oficjalny dokument)


Explanation:
IMHO

darotob
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 133