KudoZ home » English to Polish » Law (general)

terrorists do not respect national borders

Polish translation: terroryści nie zważają na granice państwowe


17:19 Aug 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: terrorists do not respect national borders
termin z tekstu o terroryzmie i zmianach w ustawodawstwie po atakach z 11 wrzesnia
damiana
Polish translation:terroryści nie zważają na granice państwowe
Explanation:
aby uniknąć wyrazu "respektować"
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Bardzo Panu dziekuje, to swietny pomysl. Ja zastanawialam sie nad "terrorysci nie uznaja granic panstwowych", ale Pana pomysl jest zdecydowanie lepszy.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4terroryści nie respektują granic państwowych / państw
bartek
4terroryści nie zważają na granice państwowe
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
terroryści nie respektują granic państwowych / państw


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelia Longoria: dla mnie respektowac jest jak najbardziej po polsku i na dodatek tu jest dowod http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=53271
8 mins
  -> no i gadaj ........ ciśnienie mi się podnioslo i slusznie

agree  Woman
1 hr

agree  Agata Piskorska
3 hrs

agree  Adam Zakrzewski
15 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
terroryści nie zważają na granice państwowe


Explanation:
aby uniknąć wyrazu "respektować"

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112
Grading comment
Bardzo Panu dziekuje, to swietny pomysl. Ja zastanawialam sie nad "terrorysci nie uznaja granic panstwowych", ale Pana pomysl jest zdecydowanie lepszy.