KudoZ home » English to Polish » Law (general)

ATCSA - Anti-Terrorism, Crime and Security Act

Polish translation: ustawa o przeciwdziałaniu terroryzmowi,przestępczości i bezpieczeństwie


15:08 Aug 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: ATCSA - Anti-Terrorism, Crime and Security Act
Ustawa o terroryźmie, przestępczości i bezpieczeństwie ?
Spotkałam też się z nazwą Ustawa o antyteroryźmie itd., albo Ustawa antyterrorystyczna (a to troche dziwne).
damiana
Polish translation:ustawa o przeciwdziałaniu terroryzmowi,przestępczości i bezpieczeństwie
Explanation:
jakos tak moze
Selected response from:

wrasz1
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ustawa o przeciwdziałaniu terroryzmowi,przestępczości i bezpieczeństwiewrasz1
3Ustawa o Przeciwdziałaniu Terroryzmowi i Przestępczości oraz o Zapewnieniu Bezpieczeństwakazia


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
atcsa - anti-terrorism, crime and security act
ustawa o przeciwdziałaniu terroryzmowi,przestępczości i bezpieczeństwie


Explanation:
jakos tak moze

wrasz1
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Krahelska: swietny pomysl!
5 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atcsa - anti-terrorism, crime and security act
Ustawa o Przeciwdziałaniu Terroryzmowi i Przestępczości oraz o Zapewnieniu Bezpieczeństwa


Explanation:
wariacja na temat :)

kazia
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8