KudoZ home » English to Polish » Law (general)

present a feminist agenda in the midst of a nationalist movement

Polish translation: przedstawianie (głoszenie) programu feministycznego pośród działaczy ruchu narodowegoruchu nar


21:55 Aug 10, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: present a feminist agenda in the midst of a nationalist movement
'Palestinian women have been in the difficult position of presenting ...'
silver9
Polish translation:przedstawianie (głoszenie) programu feministycznego pośród działaczy ruchu narodowegoruchu nar
Explanation:
dodałabym tych działaczy, bo o to chodzi, że przedstawianie narodowcom feministycznych postulatów jest trudnym zadaniem. Po polsku trudno coś głosić "ruchowi narodowemu" :))
Selected response from:

bej
Grading comment
Thanks
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przedstawianie (głoszenie) programu feministycznego pośród działaczy ruchu narodowegoruchu narbej
4przedstawiać programu feministycznego / feministek
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedstawiać programu feministycznego / feministek


Explanation:
a dlaczego zadajesz to samo pytanie drugi raz?
Jezeli ktosdaje dobra odpowiedz nlezy ja nagrodzic punktami a nie odrzucac - to proste
pierwsza moja odpowiedz łaskawie odrzuciles/las
http://www.proz.com/kudoz/768692



--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-08-10 22:12:30 GMT)
--------------------------------------------------

wśród przedstawicieli ruchu nacjonalistycznego

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2004-08-10 22:29:22 GMT)
--------------------------------------------------

Palestynki /Kobiety palestyńskie są w trudnej sytuacji / położeniu, gdyż prezentują swój feministyczny program wśród przedstawicieli ruchu nacjonalistycznego
.......... w środowisku nacjonalistycznym
........... w centrum ruchu nacjonalistycznego


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedstawianie (głoszenie) programu feministycznego pośród działaczy ruchu narodowegoruchu nar


Explanation:
dodałabym tych działaczy, bo o to chodzi, że przedstawianie narodowcom feministycznych postulatów jest trudnym zadaniem. Po polsku trudno coś głosić "ruchowi narodowemu" :))

bej
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Thanks