KudoZ home » English to Polish » Law (general)

challenge the male-dominated character of the nationalist movement

Polish translation: sprzeciwić się (zakwestionować) męskiej dominacji w ruchu nasjonalistycznym


22:02 Aug 10, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: challenge the male-dominated character of the nationalist movement
Women's Studies Institute has ...
silver9
Polish translation:sprzeciwić się (zakwestionować) męskiej dominacji w ruchu nasjonalistycznym
Explanation:
propozycja
Selected response from:

bej
Grading comment
Thanks
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sprzeciwić się (zakwestionować) męskiej dominacji w ruchu nasjonalistycznymbej
4rzucić/postawić wyzwanie męskiej dominacji w ruchu nacjonalistycznym
*eva*
4postawić wyzwanie ruchowi nacjonalistycznemu zdominowanemu przez mężczyzn
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postawić wyzwanie ruchowi nacjonalistycznemu zdominowanemu przez mężczyzn


Explanation:
postawić wyzwanie zdominowanemu przez mężczyzn ruchowi nacjonalistycznemu

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rzucić/postawić wyzwanie męskiej dominacji w ruchu nacjonalistycznym


Explanation:
stawia/rzuca wyzwanie/ męskiej dominacji w ruchu nacjonalistycznym
(lub może:
kwestionuje męski charakter ruchu nacjonalistycznego?- ewentualnie)

w każdym razie nie chodzi o kwestionowanie samego ruchu tylko jego maskulinizację, o!


*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sprzeciwić się (zakwestionować) męskiej dominacji w ruchu nasjonalistycznym


Explanation:
propozycja

bej
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  *eva*: sprzeciwić się to "oppose" ale dzięki za poparcie dla reszty mojej odpowiedzi
4 days