KudoZ home » English to Polish » Law (general)

teaming agreement

Polish translation: umowa współpracy


15:11 Dec 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: teaming agreement
typ umowy
Awita
Polish translation:umowa współpracy
Explanation:
http://www.andersenbc.com/69_527_PLK_HTML.html


GramSoftware, autoryzowany dystrybutor MicroStrategy w Polsce, podpisał umowę o współpracy z Andersen Business Consulting. Firmy będ± współpracować w zakresie budowy rozwi±zań Business Intelligence opartych na platformie MicroStrategy.MicroStrategy ma na ¶wiecie ponad 2 200 klientów korporacyjnych m.in. Yahoo!, Telecom Italia, AT&T Wireless Group.

http://www.andersenbc.com/69_527_ENG_HTML.html

GramSoftware, authorized distributor of MicroStrategy in Poland, has signed teaming agreement with Andersen Business Consulting. The companies will cooperate in the Business Intelligence solutions based on the MicroStrategy platform. MicroStrategy has over 2200 corporate clients worldwide i.e.Yahoo!, Telecom Italia, AT&T Wireless Group.
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4umowa współpracy
bartek
3umowa o wspólnym...
Andrzej Lejman


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa współpracy


Explanation:
http://www.andersenbc.com/69_527_PLK_HTML.html


GramSoftware, autoryzowany dystrybutor MicroStrategy w Polsce, podpisał umowę o współpracy z Andersen Business Consulting. Firmy będ± współpracować w zakresie budowy rozwi±zań Business Intelligence opartych na platformie MicroStrategy.MicroStrategy ma na ¶wiecie ponad 2 200 klientów korporacyjnych m.in. Yahoo!, Telecom Italia, AT&T Wireless Group.

http://www.andersenbc.com/69_527_ENG_HTML.html

GramSoftware, authorized distributor of MicroStrategy in Poland, has signed teaming agreement with Andersen Business Consulting. The companies will cooperate in the Business Intelligence solutions based on the MicroStrategy platform. MicroStrategy has over 2200 corporate clients worldwide i.e.Yahoo!, Telecom Italia, AT&T Wireless Group.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umowa o wspólnym...


Explanation:
i tu należałoby wpisać przedmiot umowy. Nie jest to MSZ jakiś szczególny rodzaj umowy, a jedynie podkreślenie faktu, że strony umówiły się na wspólne przedsięwzięcie.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 146