KudoZ home » English to Polish » Law (general)

on the panels of

Polish translation: ...Znajduje się w gronie (zespole) ....


20:52 Dec 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / merger press announcement
English term or phrase: on the panels of
The combined corporate practice would have ranked third in the world in 2004 for the 111 M&A transactions it completed in the first half of the year. It is also on the panels of a number of major banks and financial institutions and has a substantial bankruptcy and restructuring practice.
Pawel Bartoszewicz
Polish translation:...Znajduje się w gronie (zespole) ....
Explanation:
...Znajduje się w gronie (zespole)wielu głównych banków i instytucji finansowych...
Selected response from:

Piko
Grading comment
Dzięki za propozycje! Ostatecznie poszło, że prawnicy kancelarii (practice) zasiadają w organach banków i instytucji finansowych.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(ściśle) współpracuje zMarek Daroszewski (MrMarDar)
3 -1...Znajduje się w gronie (zespole) ....Piko


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
...Znajduje się w gronie (zespole) ....


Explanation:
...Znajduje się w gronie (zespole)wielu głównych banków i instytucji finansowych...

Piko
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki za propozycje! Ostatecznie poszło, że prawnicy kancelarii (practice) zasiadają w organach banków i instytucji finansowych.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  legato: To raczej bedzie cos jak rady nadzorcze albo ciala doradcze
3 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(ściśle) współpracuje z


Explanation:
mam wrażenie, że "it" to firma, która ściśle współpracuje właśnie z wiodącymi bankami i instytucjami finansowymi; być może zasiada w radach/zarządach tych instytucji, ale w takim wypadku pochwaliliby się wprost.

inna możliwość, to "nasi pracownicy wchodzą w skład grup panelowych" - tak do końca nie wiadomo o co chodzi, ale brzmi mądrze ;-)
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="grup panelowych"&lr=

cf. PWN/Ox:
panel /'panl/
n
1. (of experts) zespół m; (in discussion) panel m; Radio, TV (on discussion programme) uczestnicy m pl dyskusji; (judges on quiz show) jury n inv, komisja f sędziowska; to be on a panel (of experts, judges) być członkiem zespołu/komisji, być w jury; Radio, TV brać udział w dyskusji
2. Jur (list) lista f sędziów przysięgłych; (specific jury) ława f przysięgłych
3. Archit, Constr (section of wall, door) (of wood) płycina f; (of glass) tafla f; (section of wainscotting) panel m
4. Art, Archit (to paint picture on) deska f, tablica f; (on wall) panneau n inv; (of stained glass) kwatera f
5. Aut, Tech (section) płat m; (of instruments, switches) pulpit m sterowniczy; (in car) deska f rozdzielcza
6. Fashn (insert) bryt m; (stiffened) plastron m
7. Equest poduszka f (u siodła)
...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 489