KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Leasing Agreement vs. Lease Agreement

Polish translation: Umowa Leasingu vs Umowa Dzierżawy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Leasing Agreement vs. Lease Agreement
Polish translation:Umowa Leasingu vs Umowa Dzierżawy
Entered by: ZenonStyczyrz

08:41 Feb 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / report on real estate investments
English term or phrase: Leasing Agreement vs. Lease Agreement
Pojawia mi się w tekście obok siebie: Lease Agreement i Leasing Agreement. W Leasing Agreement jest opcja wykupu dzierżawionej nieruchomości.
Czy są to Umowa Leasingowa i Umowa Dzierżawy?
Kontekst - w wyliczeniu w tabelce więc nie podaję.
Natalia Kreczmar
umowa leasingu; umowa dzierżawy
Explanation:
Moim zdaniem dokładnie tak, zwłaszcza że rzecz, która została wzięta w leasing może zostać wykupiona po zakończeniu umowy (zwykłe za symboliczną złotówkę)
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1umowa leasingu; umowa dzierżawy
ZenonStyczyrz
4poniżej
Grzegorz Kurek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
leasing agreement vs. lease agreement
umowa leasingu; umowa dzierżawy


Explanation:
Moim zdaniem dokładnie tak, zwłaszcza że rzecz, która została wzięta w leasing może zostać wykupiona po zakończeniu umowy (zwykłe za symboliczną złotówkę)

ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 112
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
8 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
leasing agreement vs. lease agreement
poniżej


Explanation:
jeśli jest opcja wykupu to jest to umowa leasingu, a ta druga to zwykłego najmu - rozróżnienie właściwe ;-)

Grzegorz Kurek
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12