KudoZ home » English to Polish » Law (general)

business income

Polish translation: przychody z działalności gospodarczej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:business income
Polish translation:przychody z działalności gospodarczej
Entered by: Adam Lankamer

13:11 Feb 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / report on real estate investments
English term or phrase: business income
W kontekście zakładu - permanent establishment oraz inwestycji zagranicznych w Polsce.
Czy jest jakieś szczególne słowo: przychody gospodarcze, z działalności, korporacyjne, biznesowe. Czy po prostu zostawić przychód firmy. NAJCIEMNIEJ POD LATARNIĄ - Jestem w mroku.
Business income may be decreased by all costs connected with the Lease Objects.
Natalia Kreczmar
przychody z działalności gospodarczej
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przychody z działalności gospodarczej
Adam Lankamer
4przychody operacyjnecynamon
4dochód z działalności handlowej
Maciej Andrzejczak


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dochód z działalności handlowej


Explanation:
bo business też jest tlumaczone jako działalnośc handlowa, co było by ligiczne w kontekście "decreased by all costs connected with the Lease Objects"

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 204

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przychody operacyjne


Explanation:
jeżeli to to samo co operational income w income statement (w rachunku wyników)

cynamon
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przychody z działalności gospodarczej


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253
Grading comment
Dziękuję!