KudoZ home » English to Polish » Law (general)

trustee agreement (vs. trust agreement)

Polish translation: umowa z powiernikiem (a umowa powołująca fundusz powierniczy)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trustee agreement (vs. trust agreement)
Polish translation:umowa z powiernikiem (a umowa powołująca fundusz powierniczy)
Entered by: Adam Lankamer

10:27 Feb 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / report on real estate investments
English term or phrase: trustee agreement (vs. trust agreement)
czy to się czymś różni? Czy to po prostu umowa powiernicza. W moim tekscie pojawiają sie obie nazwy jedna na pocz, a druga na koncu tekstu. Bład czy ważne rozróznienie terminologiczne?
Natalia Kreczmar
umowa z powiernikiem (a umowa powołująca fundusz powierniczy)
Explanation:
prawie to samo, ale nie do końca
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4umowa z powiernikiem (a umowa powołująca fundusz powierniczy)
Adam Lankamer
2umowa o pełnienie funkcji powiernika
GingerR


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
umowa o pełnienie funkcji powiernika


Explanation:
czy bł±d trudno oceniać, je¶li nie - to chyba tak bym to rozróżniła...

luĽna propozycja

GingerR
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa z powiernikiem (a umowa powołująca fundusz powierniczy)


Explanation:
prawie to samo, ale nie do końca

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253
Grading comment
Dziękuję!