KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

areas of practice

Polish translation: specjalizacja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:areas of practice
Polish translation:specjalizacja
Entered by: Robert Pranagal

18:42 Mar 12, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: areas of practice
law firm - cases they deal with
agusia
specjalizacja
Explanation:
see:

Ogólna specjalizacja firmy w dziedzinie prawa gospodarczego pozwala na prowadzenie obrony karnej w tej dziedzinie spraw z wykorzystaniem analizy złożonych stosunków prawnych w gospodarce, których cywilnoprawna ocena częstokroć jest jedną z przesłanek stawianych zarzutów w postępowaniu karnym.
(http://www.jmm.rubikon.pl/dzialalnosc.htm)
Selected response from:

Robert Pranagal
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1specjalizacja
Robert Pranagal
5zakres uslug, dziedzina (ekspertyzy)
Lota


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zakres uslug, dziedzina (ekspertyzy)


Explanation:
.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
specjalizacja


Explanation:
see:

Ogólna specjalizacja firmy w dziedzinie prawa gospodarczego pozwala na prowadzenie obrony karnej w tej dziedzinie spraw z wykorzystaniem analizy złożonych stosunków prawnych w gospodarce, których cywilnoprawna ocena częstokroć jest jedną z przesłanek stawianych zarzutów w postępowaniu karnym.
(http://www.jmm.rubikon.pl/dzialalnosc.htm)

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kataryna
1 day15 hrs