KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

a base-load generating plant

Polish translation: Elektrownia systemowa pracująca w bazie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a base-load generating plant
Polish translation:Elektrownia systemowa pracująca w bazie
Entered by: George Fabian

10:10 Mar 26, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: a base-load generating plant
niestety brak kontekstu
ZUZA
United Kingdom
Elektrownia systemowa pracująca w bazie
Explanation:
Jest to elektrownia pracująca przy obciążeniu nominalnym.
Selected response from:

George Fabian
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Elektrownia systemowa pracująca w bazieGeorge Fabian
4 +1elektrownia podstawowaJacek Krankowski


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
elektrownia podstawowa


Explanation:
Niestety Slownik energetyka w ten sposob tlumaczy "base load handling plant", na wszelki wypadek nie podjac w ogole hasla "generating plant".

base load = obciazenie podstawowe elektrowni



Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
4 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Elektrownia systemowa pracująca w bazie


Explanation:
Jest to elektrownia pracująca przy obciążeniu nominalnym.


    10 lat pracy jako doradca w sektorze energetycznym
George Fabian
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 292