KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Trans Pipeline Project

Polish translation: rurociąg trans...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Trans Pipeline Project
Polish translation:rurociąg trans...
Entered by: Andrzej Lejman

14:18 Mar 26, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Trans Pipeline Project
niestety brak kontakstu
ZUZA
United Kingdom
rurociąg trans...
Explanation:
syberyjski, azjatycki, amerykański, kontynentalny etc.
Ew. rurociąg magistralny, jeżeli nie da się zastosowac dookreślenia geograficznego.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rurociąg trans...
Andrzej Lejman
4rurociąg dalekosiężny
Jerzy Czopik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rurociąg trans...


Explanation:
syberyjski, azjatycki, amerykański, kontynentalny etc.
Ew. rurociąg magistralny, jeżeli nie da się zastosowac dookreślenia geograficznego.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Fabian
34 mins

agree  Jakub Szacki: ale zginal "project"
1 hr
  -> Nie znam kontekstu, a "project" może, ale nie musi być "projektem". Mam nadzieję, że akkurat z tym p. Joanna sobie poradzi :-)

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rurociąg dalekosiężny


Explanation:
pasuje i bez geografii...


Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828