KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Prior rights agreement

Polish translation: umowa w sprawie wczesniejszych praw


08:28 May 9, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Prior rights agreement
Prior rights agreement

[tytuł umowy]
kgas
Polish translation:umowa w sprawie wczesniejszych praw
Explanation:
JK
(Przepraszam za brak dowodu)
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Moze byc. Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nie mylic z: "priority rights..." = pierwszenstwoJacek Krankowski
4umowa w sprawie wczesniejszych prawJacek Krankowski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa w sprawie wczesniejszych praw


Explanation:
JK
(Przepraszam za brak dowodu)

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Moze byc. Dzieki!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie mylic z: "priority rights..." = pierwszenstwo


Explanation:
Nie wyobrazam sobie jak mozna by te 2 pojecia pomieszac!

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960