KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Code of Conduct and Protocols

Polish translation: Zasady Postępowania i Protokoły


05:01 May 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Code of Conduct and Protocols
Code of Conduct and Protocols
Teresa Goscinska
Polish translation:Zasady Postępowania i Protokoły
Explanation:
może być też Kodeks, Instrukcja lub Sposób Postępowania, proponuję zasady bo są najbardziej uniwersalne a nie jestem pewna jaki kontekst
Selected response from:

kataryna
Grading comment
dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1protokół i kodeks postępowaniaPiotr Kurek
4 +1Zasady Postępowania i Protokołykataryna


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Zasady Postępowania i Protokoły


Explanation:
może być też Kodeks, Instrukcja lub Sposób Postępowania, proponuję zasady bo są najbardziej uniwersalne a nie jestem pewna jaki kontekst

kataryna
PRO pts in pair: 29
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki
37 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
protokół i kodeks postępowania


Explanation:
It's a pretty sure guess

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: kodeks postępowania i protokoły
14 hrs