KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Victorian WorkCover Authority.

Polish translation: Wiktoriański Urząd ds. Ubezpieczeń Pracowniczych


05:02 May 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Victorian WorkCover Authority.
Victorian WorkCover Authority.
Teresa Goscinska
Polish translation:Wiktoriański Urząd ds. Ubezpieczeń Pracowniczych
Explanation:
or

Wiktoriańskie Biuro ds. Ubezpieczeń Pracowniczych.

Authority w tym przypadku to moim zdaniem urząd/biuro, raczej nie wydział (departament)

A wiktoriański? Nie widzę w tym nic specjalnie błędnego. Wydaje mi się, że można z powodzeniem tego użyć, podobnie jak królewskiego, tasmańskiego czy też sydnejskiego. W obydwu językach można użyć formy przymiotnikowej. Z kontekstu zdecydowanie wynika, że nie chodzi tu o instytucję hołdującą królowej Wiktorii ;-)))
Selected response from:

Eva Hussain
Australia
Grading comment
Dziekuje Eva. Mysle ze najbezpieczniej bedzie napisac urzad ds ubezpieczen pracowniczych we Wiktorii
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Wydzial d/s (ds?) Ubezpieczen Pracowniczych Stanu Wiktoria
Lota
5Wiktorianski Wydzial d/s Ubezpieczen Pracowniczych
Lota
4Wiktoriański Urząd ds. Ubezpieczeń PracowniczychEva Hussain


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Wiktorianski Wydzial d/s Ubezpieczen Pracowniczych


Explanation:
or: Ubezpieczen Pracownikow

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr

disagree  Jakub Szacki: wiktorianski to taki z czasow krolowej Wiktorii, a tu chyba chodzi raczej o australijski stan, a wiec Stanu Wiktoria lub tp.
1 hr
  -> hard to say, really. The capital of BC is Victoria and all legalistic enities are referred to as "the Victoria this and that", never Victorian. You may be right in this case though.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Wydzial d/s (ds?) Ubezpieczen Pracowniczych Stanu Wiktoria


Explanation:
jezeli o to chodzi. Bo jezeli zalozono to czasach wiktorianskich, to wtedy moja pierwsza propozycja jest lepsza.

Please see the Victorian Order or Nurses link below. Jest wiktorianski, bo zalozony w tym czasie, ale istnieje tez w Victorii, BC, lacznie z innymi miejscami.


    Reference: http://www.von.ca/english/aboutframe.htm
Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: Proponuje dać Locie 8 punktów!...:)
11 hrs
  -> hahahaha. You are very kind. I think JSzacki may have a valid point...we shall see!

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wiktoriański Urząd ds. Ubezpieczeń Pracowniczych


Explanation:
or

Wiktoriańskie Biuro ds. Ubezpieczeń Pracowniczych.

Authority w tym przypadku to moim zdaniem urząd/biuro, raczej nie wydział (departament)

A wiktoriański? Nie widzę w tym nic specjalnie błędnego. Wydaje mi się, że można z powodzeniem tego użyć, podobnie jak królewskiego, tasmańskiego czy też sydnejskiego. W obydwu językach można użyć formy przymiotnikowej. Z kontekstu zdecydowanie wynika, że nie chodzi tu o instytucję hołdującą królowej Wiktorii ;-)))

Eva Hussain
Australia
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 100
Grading comment
Dziekuje Eva. Mysle ze najbezpieczniej bedzie napisac urzad ds ubezpieczen pracowniczych we Wiktorii