KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

minimum requirement for shipment

Polish translation: minimum wysyłkowe


16:17 May 21, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents / conditions of sale
English term or phrase: minimum requirement for shipment
the seller may change the agreed price or the minimum requirement per shipment at any time.
Grommit
United Kingdom
Polish translation:minimum wysyłkowe
Explanation:
analogicznie do MOQ (minimum order quantity), czyli minimalna ilośc towaru, jaka sprzedajacy zgadza sie dostarczyc na okreslonych warunkach.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2minimum wysyłkowe
Andrzej Lejman
5warunek minimum/minimalne wymaganie dla wysyłki/ekspedycji towaruPiotr Kurek
4 +1minimalna ilość towaru
Teresa Jaczewska


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
minimalna ilość towaru


Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi o minimalną ilość towaru, jaką Kupujący zobowiązuje się zakupić w ramach umowy w danym okresie czasu. Np. XXXkg w skali rocznej. Wielkość takiej jednorazowej dostawy może zostać zmieniona przez Sprzedającego.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-21 18:47:45 (GMT)
--------------------------------------------------

Może lepiej brzmi \'minimalna partia towaru\' lub \"minimalna dostawa\".


    TJ
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslaw Owinski: Oczywiscie. Mozna jeszcze oddac kwalifikator "wymagana", wymagana minimalna ilosc...
2 mins

neutral  Andrzej Lejman: odpowiedź mniej więcej tak, wyjaśnienie - nie
1 hr

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
warunek minimum/minimalne wymaganie dla wysyłki/ekspedycji towaru


Explanation:
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
minimum wysyłkowe


Explanation:
analogicznie do MOQ (minimum order quantity), czyli minimalna ilośc towaru, jaka sprzedajacy zgadza sie dostarczyc na okreslonych warunkach.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska: mysle ze o to tu chodzi
34 mins

agree  Tomasz Niedbala: Zdecydowanie tak
48 mins