KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

amended complaint

Polish translation: uzupelnienie pozwu/dokumentu wszczecia postepowania


11:01 Jun 8, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: amended complaint
X company filed a first amended complaint for a declaratory judgement seeking to have this Court intervene in an ongoing criminal proceeding in Poland ...
Paulina Koperska
Polish translation:uzupelnienie pozwu/dokumentu wszczecia postepowania
Explanation:
pierwsze dotyczy postepowan cywilnych, drugie sciagnalem z P.Collina, zeby je zastosowac do postepowania karnego, co do ktorego nie wiem jak to inaczej nazwac

Nie wiem rozniez na ile poprawne jest "orzeczenie deklaratoryjne/ustalajace" zaproponowane przez P.Collina jesli chodzi o dalsza czesc zdania
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uzupelnienie pozwu/dokumentu wszczecia postepowaniaJacek Krankowski
4uzupelnione powodztwo
Yvonne Krystman-Meyers
2poprawiony pozewPiotr Kurek


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzupelnienie pozwu/dokumentu wszczecia postepowania


Explanation:
pierwsze dotyczy postepowan cywilnych, drugie sciagnalem z P.Collina, zeby je zastosowac do postepowania karnego, co do ktorego nie wiem jak to inaczej nazwac

Nie wiem rozniez na ile poprawne jest "orzeczenie deklaratoryjne/ustalajace" zaproponowane przez P.Collina jesli chodzi o dalsza czesc zdania

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
poprawiony pozew


Explanation:
Ostrożna propozycja, jakkolwiek podany link może jest wła¶ciwym tropem. Zwłaszcza, że s± 'second', a nawet 'third amended complaint'
Może istnieje lepszy termin
pwk


    Reference: http://www.angelfire.com/nj/odszkodowania/current.html
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzupelnione powodztwo


Explanation:
declaratory judgement- orzeczenie deklaratoryjne / ustalajace
przepraszam, musze leciec, sprobuje pozniej

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 30