KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Defendant's Rule 12 Motion to Dismiss First Amended Complaint

Polish translation: wniosek złożony ..........


22:18 Jun 8, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Defendant's Rule 12 Motion to Dismiss First Amended Complaint
`
Paulina Koperska
Polish translation:wniosek złożony ..........
Explanation:
....przez pozwanego na podstwie reguły/prawidła 12 o oddalenie uzupełnionego pozwu.
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wniosek złożony ..........
maciejm
312 zasada pozwanego:wniosek o oddalenie najpierw uzupelnienia pozwu
Jakub Szacki


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
12 zasada pozwanego:wniosek o oddalenie najpierw uzupelnienia pozwu


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wniosek złożony ..........


Explanation:
....przez pozwanego na podstwie reguły/prawidła 12 o oddalenie uzupełnionego pozwu.


    Reference: http://www.law.cornell.edu/rules/supct/12.html
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski: o oddalenie PIERWSZEGO uzupelnienia pozwu. Ja proponowalem (ale nie wiem czy slusznie) uzupelnienie raczej niz uzupelniony, gdyz tych uzupelnien moze byc kilka i lepiej mi brzmialo je wlasnie numerowac raczej niz sugerowac, ze jest wiecej niz jeden pozew.
8 hrs
  -> Dzięki .

agree  bartek: Bardzo ładnie :-)
1 day8 hrs
  -> Thank you