KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

certified class action

Polish translation: powodztwo grupowe ze strony potwierdzonej grupy


20:34 Jul 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: certified class action
The term ’class counsel’ means the persons who serve as the attorneys for the class members in a proposed or certified class action.
big_fish
Polish translation:powodztwo grupowe ze strony potwierdzonej grupy
Explanation:
Nic lepszego nie wymyslilem od czasu, gdy bylo to szczegolowo dyskutowane na stronie:

http://www.proz.com/?sp=h&eid_c=679&id=93395&keyword=class a...
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziękuję!
Poprzednia dyskusja była b. przydatna.
Pozdrawiam,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4powództwo grupowe wniesione przez legalną / uprawnioną grupę
bartek
4powodztwo grupowe ze strony potwierdzonej grupyJacek Krankowski
3 +1wszczęte powództwo grupowe/pozew grupowyPiotr Kurek


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wszczęte powództwo grupowe/pozew grupowy


Explanation:
propozycja
class action - P. Collin, Sł. prawa

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yvonne Krystman-Meyers
5 hrs
  -> dziękuję

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powodztwo grupowe ze strony potwierdzonej grupy


Explanation:
Nic lepszego nie wymyslilem od czasu, gdy bylo to szczegolowo dyskutowane na stronie:

http://www.proz.com/?sp=h&eid_c=679&id=93395&keyword=class a...

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dziękuję!
Poprzednia dyskusja była b. przydatna.
Pozdrawiam,
Krzysztof

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powództwo grupowe wniesione przez legalną / uprawnioną grupę


Explanation:
Może w ten sposób???

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743