KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

These limitations shall apply notwithstanding any failure of essential purpose

Polish translation: Obostrzenia te stosuje sie/obowiazuja niezaleznie od jakichkolwiek istotnych wad zwiazanych z ograniczona forma zadoscuczynienia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:These limitations shall apply notwithstanding any failure of essential purpose
Polish translation:Obostrzenia te stosuje sie/obowiazuja niezaleznie od jakichkolwiek istotnych wad zwiazanych z ograniczona forma zadoscuczynienia
Entered by: Piotr Kurek

18:57 Jul 6, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: These limitations shall apply notwithstanding any failure of essential purpose
of any limited remedy.

Legal notice, disclaimer
Andrzej Lejman
Propozycja poniżej:
Explanation:
Obostrzenia te stosuje się/obowi±zuj± niezależnie od jakichkolwiek istotnych wad odno¶nie/zwi±zanych z ograniczon± form± zado¶ćuczynienia/kompensaty
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dziekuję!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Te ograniczenia beda stosowane pomimo jakiejkolwiek usterki o podstawowym znaczeniuxxxNatalee
2Propozycja poniżej:Piotr Kurek


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Te ograniczenia beda stosowane pomimo jakiejkolwiek usterki o podstawowym znaczeniu


Explanation:
propozycja

xxxNatalee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 20

11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Propozycja poniżej:


Explanation:
Obostrzenia te stosuje się/obowi±zuj± niezależnie od jakichkolwiek istotnych wad odno¶nie/zwi±zanych z ograniczon± form± zado¶ćuczynienia/kompensaty

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
Dziekuję!