KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

disclosure letter

Polish translation: list ujawniajacy


10:36 Aug 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: disclosure letter
Zalacznik do umowy zawierajacy wyjatki od zapewnien skladanych przez sprzedajacego
Malgosia
Polish translation:list ujawniajacy
Explanation:
Tak widze w umowach
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziekuje, Jacku. Tak tez zasugerowal prawnik, zastanawialam sie tylko, czy nie istnieje cos zgrabniejszego, dalszego od oryginalu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2list ujawniajacyJacek Krankowski
4list o ujawnieniu informacjiPiotr Kurek


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
list ujawniajacy


Explanation:
Tak widze w umowach

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dziekuje, Jacku. Tak tez zasugerowal prawnik, zastanawialam sie tylko, czy nie istnieje cos zgrabniejszego, dalszego od oryginalu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dreadgaze
3005 days

agree  Pawel Bartoszewicz
3114 days

neutral  Polangmar: Już prędzej pismo niż list - ale i tak jest to kalka z angielskiego, występująca tylko w słownikach internetowych i tekstach TŁUMACZONYCH z angielskiego. Potrzebny jest rodzimy odpowiednik.
4507 days

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
list o ujawnieniu informacji


Explanation:
tak s±dzę
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716