KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

global price

Polish translation: łączna cena


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:global price
Polish translation:łączna cena
Entered by: Andrzej Lejman

16:21 Aug 21, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents / tenders
English term or phrase: global price
offer must state the oferer's global price....
cena globalna???
kterelak
Poland
łączna cena
Explanation:
zwykle używa się takiego określenia (obejmuje wszystkie składniki)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję,że też od razu na to nie wpadłam. Pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ogólna cena
Elzbieta
4łączna cena
Andrzej Lejman


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łączna cena


Explanation:
zwykle używa się takiego określenia (obejmuje wszystkie składniki)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziękuję,że też od razu na to nie wpadłam. Pozdrawiam

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ogólna cena


Explanation:
...w przeciwieństwie do ceny szczególnej, np. niższej dla hurtowni albo kiedy klient się targował z dobrym skutkiem. Albo wyższej, jeśli klient miał jakieś szczególne życzenia. Zależy od produktu.

Albo po prostu "całkowita cena".


    Reference: http://www.oiler.com.pl/pracownia/services.htm
Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 78

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: tu chodzi o przetarg, a nie o ryneczek na rogu
2 mins