KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

antimonopoly filing

Polish translation: potocznie: zgloszenie antymonopolowe


11:14 Aug 23, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: antimonopoly filing
??
ZUZA
United Kingdom
Polish translation:potocznie: zgloszenie antymonopolowe
Explanation:
dokladniej:
zgłoszenie zamiaru koncentracji przedsiębiorców

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 3 kwietnia 2002 r.
w sprawie zgłoszenia zamiaru koncentracji przedsiębiorców.
(Dz. U. z dnia 12 kwietnia 2002 r.)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 11:20:56 (GMT)
--------------------------------------------------

mozliwe tez szerzej:

dokumenty skladane (zlozenie dokumentow) w toku postępowania przed Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5potocznie: zgloszenie antymonopoloweJacek Krankowski
4wniesienie powództwa przeciwko praktykom monopolistycznym
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wniesienie powództwa przeciwko praktykom monopolistycznym


Explanation:
Pasuje ? :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacek Krankowski: to raczej byloby "antimonopoly action/suit"
4 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
potocznie: zgloszenie antymonopolowe


Explanation:
dokladniej:
zgłoszenie zamiaru koncentracji przedsiębiorców

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 3 kwietnia 2002 r.
w sprawie zgłoszenia zamiaru koncentracji przedsiębiorców.
(Dz. U. z dnia 12 kwietnia 2002 r.)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 11:20:56 (GMT)
--------------------------------------------------

mozliwe tez szerzej:

dokumenty skladane (zlozenie dokumentow) w toku postępowania przed Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960