KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Clerk of Court

Polish translation: Kierownik Sekretariatu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Clerk of Court
Polish translation:Kierownik Sekretariatu
Entered by: labusga

03:41 Aug 24, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents / kwestie rozwodowe
English term or phrase: Clerk of Court
osoba podpisujaca "Notice To Defendant"
labusga
Argentina
Kierownik Sekretariatu
Explanation:
"DOkumenty Polskie - wybór dla Tłumaczy sądowych" by TEPIS

sąd orzeka rozwód ... na dole Kierownik Sekretariatu
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
Wszystkim serdeczne dzieki za cenne uwagi,

wl
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sekretarz saduPiotr Kurek
5Kierownik Sekretariatukterelak
5sekretarz sadu
Teresa Goscinska
4Kierownik Sekretariatukterelak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Kierownik Sekretariatu


Explanation:
"DOkumenty Polskie - wybór dla Tłumaczy sądowych" by TEPIS

sąd orzeka rozwód ... na dole Kierownik Sekretariatu

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761
Grading comment
Wszystkim serdeczne dzieki za cenne uwagi,

wl

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kierownik Sekretariatu


Explanation:
jeśli to osoba podpisująca sie na dole???
za Dokumenty polskie-wybór dla Tłumaczy Sądowych by TEPIS

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-24 05:56:05 (GMT)
--------------------------------------------------

coś dwa razy mi się kliknęło przepraszam

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sekretarz sadu


Explanation:
za Ozga

pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska
1 hr
  -> dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sekretarz sadu


Explanation:
wg E. Ozgga moze to byc pisarz sadowy, protokolant, sekretarz sadu

Google wskazuje na s.s.
Międzynarodowy arbitraż handlowy: regulamin Sądu ...
... Sekretarz Sądu wysyła jednocześnie stronom listę arbitrów prowadzoną przez
Sąd ... razie niewyznaczenia arbitra przez stronę, arbitra wyznacza Prezes Sadu. ...
www.arbitraz.republika.pl/prawo/reg_KIG.htm - 36k - Cached - Similar pages

Projekt 2
... REGULAMIN. STAŁEGO SADU POLUBOWNEGO. przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi. ... 8.
W razie nie uiszczenia wpisu w chwili wniesienia pozwu Sekretarz Sądu ...
oirp.home.pl/projekt2.htm - 26k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723