KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

letter of retainer

Polish translation: Umowa o zaangażowanie adwokata


10:29 Oct 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: letter of retainer
umowa z radc± prawnym
makary
Polish translation:Umowa o zaangażowanie adwokata
Explanation:
albo: umowa dotycząca wysokości płatnego z góry honorarium adwokata.

Jaślan-Jaślan: Słownik terminologii prawniczej i ekonomicznej

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-16 11:08:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Może być to również <B>umowa o zaangażowanie radcy prawnego</B>.
Selected response from:

Katarzyna Chmiel
Poland
Grading comment
Dzięki za odpowiedĽ, choć przyznam, że jako¶ najbardziej pasowała mi "umowa o obsługę prawn±".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Umowa o zaangażowanie adwokata
Katarzyna Chmiel
3Umowa-zlecenieJacek Krankowski


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Umowa-zlecenie


Explanation:
propozycja

retainer = a fee for retaining (=hire)a barrister(Oxford Encyclopedic English)

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Umowa o zaangażowanie adwokata


Explanation:
albo: umowa dotycząca wysokości płatnego z góry honorarium adwokata.

Jaślan-Jaślan: Słownik terminologii prawniczej i ekonomicznej

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-16 11:08:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Może być to również <B>umowa o zaangażowanie radcy prawnego</B>.

Katarzyna Chmiel
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 207
Grading comment
Dzięki za odpowiedĽ, choć przyznam, że jako¶ najbardziej pasowała mi "umowa o obsługę prawn±".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
6 mins

agree  Przemysław Szkodziński
1 hr