KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

trade mark agency services

Polish translation: Usługi Biura Znaków Towarowych


21:00 Oct 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: trade mark agency services
nie ma kontekstu
zouzou
Polish translation:Usługi Biura Znaków Towarowych
Explanation:
Zwykle są to Biura Patentów i Znaków Towarowych, ale w tym wypadku nie ma wzmianki o patentach.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-19 18:55:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Pełno odnośników w Internecie. Wpisz \"Biuro Patentów i Znaków Towarowych\".
Selected response from:

xxxkgas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2usługi agencji dotyczące znaków handlowych/towraowychPrzemysław Szkodziński
5Usługi Biura Znaków Towarowychxxxkgas
2usługi agencji posiadającej znak firmowyRoman Palewicz


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
usługi agencji dotyczące znaków handlowych/towraowych


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-18 21:38:08 (GMT)
--------------------------------------------------

OR

usługi agencji patentów i znaków handlowych (dotyczące znaków handlowych)

To już zależy od całego dokumentu.



--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-18 22:47:39 (GMT)
--------------------------------------------------

Sam się głowię, skąd w powyższej notce wziąłem to \"patentów\"....

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska: uslugi takie jak: reklama znakow, projektowanie ich itp
2 hrs
  -> O takie zapewne chodzi. Dziękuję.

agree  Piotr Kurek
8 hrs
  -> Thank you

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
usługi agencji posiadającej znak firmowy


Explanation:
A zatem (teoretycznie) łatwiej rozpowznawalnej i gwarantującej wysoki poziom usług.
Bez kontekstu można to zrozumieć także w ten sposób. Swoją drogą nie rozumiem jak może nie być kontekstu.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Usługi Biura Znaków Towarowych


Explanation:
Zwykle są to Biura Patentów i Znaków Towarowych, ale w tym wypadku nie ma wzmianki o patentach.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-19 18:55:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Pełno odnośników w Internecie. Wpisz \"Biuro Patentów i Znaków Towarowych\".


    Reference: http://www.pirp.org.pl/a_kanc_w.htm
xxxkgas
PRO pts in pair: 36