KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

contractholder

Polish translation: zleceniobiorca, wykonawca, pracownik


12:42 Oct 19, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: contractholder
w przypadku umow
ZUZA
United Kingdom
Polish translation:zleceniobiorca, wykonawca, pracownik
Explanation:
bez kontekstu trudno.
Selected response from:

GingerR
Grading comment
w moim przypadku zleceniodawca brzmi najsensowniej - bardzo dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zawierajacy umowe
Malgorzata (Maggie) Hickey
4zleceniobiorca, wykonawca, pracownik
GingerR
2 +1beneficjent umowyPiotr Kurek


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
beneficjent umowy


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: to w przypadku umowy ubezpieczenia, w innych - see below :)
5 hrs
  -> dziękuję

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zleceniobiorca, wykonawca, pracownik


Explanation:
bez kontekstu trudno.

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515
Grading comment
w moim przypadku zleceniodawca brzmi najsensowniej - bardzo dziekuje

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zawierajacy umowe


Explanation:
propozycja

Malgorzata (Maggie) Hickey
Denmark
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 21