KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

integrated energy concepts

Polish translation: koncepcje zintegrowanej gospodarki energetycznej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:integrated energy concepts
Polish translation:koncepcje zintegrowanej gospodarki energetycznej
Entered by: bartek

10:31 Oct 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: integrated energy concepts
Developing of integrated energy concepts
zouzou
koncepcje zintegrowanej gospodarki energetycznej
Explanation:
obejmujące wytwarzanie, dystrybucję i sprzedaż energii

Czyli "Rozwój koncepcji .....

http://www.ibmer.waw.pl/badania.html
http://www.hitech.com.pl/forum/workshop/energy_d1.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4koncepcje zintegrowanej gospodarki energetycznej
bartek
3rozwoj zintegrowanych pojec w dziedzinie energii
Malgorzata (Maggie) Hickey
3rozwój koncepcji energii zintegrowanejPrzemysław Szkodziński


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozwój koncepcji energii zintegrowanej


Explanation:
propozycja
P.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-20 10:52:54 (GMT)
--------------------------------------------------

OR

....energi łączonej

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-20 11:10:20 (GMT)
--------------------------------------------------

OR (to zależy od całego kontekstu)

\"... zintegrowane(a) dostarczanie (produkcja) energii\"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-20 11:11:40 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Tak, nasi specjaliści wspólnie z klientem znajdują możliwe oszczędności w gospodarowaniu energią, opracowują koncepcje wykorzystania energii zintegrowanej zgodnie z potrzebami klienta.\"

http://www.geoland.pl/dodatki/energia_xxvii/enbw.html

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koncepcje zintegrowanej gospodarki energetycznej


Explanation:
obejmujące wytwarzanie, dystrybucję i sprzedaż energii

Czyli "Rozwój koncepcji .....

http://www.ibmer.waw.pl/badania.html
http://www.hitech.com.pl/forum/workshop/energy_d1.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozwoj zintegrowanych pojec w dziedzinie energii


Explanation:
propozycja

Malgorzata (Maggie) Hickey
Denmark
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 21