KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

electronic navigation, directory and refferal services

Polish translation: nawigacja elektroniczna, usługi katalogowe i referencyjne


12:31 Oct 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: electronic navigation, directory and refferal services
nie ma kontekstu
zouzou
Polish translation:nawigacja elektroniczna, usługi katalogowe i referencyjne
Explanation:
refferal services nie ma chyba ustalonego polskiego odpowiednika.
kreślenie to spotyka się często w internetowych piramidach - użytkownik otrzymuje punkty, pieniądze, nagrode za polecenie kolejnego naiwnego.
Może też chodzic o polecanie usług firmy XXX w zamian za jakieś wynagrodzenie.

Może zatem "usługi referencyjne"?

PS. Jakoś nie mogę doszukać się związku między nawigacją a usługami społecznymi.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nawigacja elektroniczna, usługi katalogowe i referencyjne
Andrzej Lejman
5nawigacja elektroniczna, katalog firm, poradnictwo (społeczne)
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nawigacja elektroniczna, katalog firm, poradnictwo (społeczne)


Explanation:
tyle bez kontekstu
referral services już były
http://www.proz.com/?sp=mt&just_sp=&inline=&eid_s=

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: to nie do końca tak - see below
5 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nawigacja elektroniczna, usługi katalogowe i referencyjne


Explanation:
refferal services nie ma chyba ustalonego polskiego odpowiednika.
kreślenie to spotyka się często w internetowych piramidach - użytkownik otrzymuje punkty, pieniądze, nagrode za polecenie kolejnego naiwnego.
Może też chodzic o polecanie usług firmy XXX w zamian za jakieś wynagrodzenie.

Może zatem "usługi referencyjne"?

PS. Jakoś nie mogę doszukać się związku między nawigacją a usługami społecznymi.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
35 mins

agree  Przemysław Szkodziński
1 hr