KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

ping advisory services

Polish translation: uslugi doradcze ping


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ping advisory services
Polish translation:uslugi doradcze ping
Entered by: Piotr Kurek

19:49 Oct 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: ping advisory services
nie ma kontekstu
zouzou
uslugi doradcze ping
Explanation:
moze tak?

RPing -zdalne monitorowanie uslugi ping
http://www.micromuse.com/downloads/int/po/omnibus_4_PO.pdf
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3uslugi doradcze w zakresie protokolu ping/ zwiazane z protokolem ping
Tomasz Jurewicz
3 -1a może miało być *shipping advisory services*
Andrzej Lejman
2uslugi doradcze pingPiotr Kurek
1usługi doradcze...
lim0nka


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
usługi doradcze...


Explanation:
to na pewno...
nie znalazłam natomiast nic, co mogłoby tłumaczyć ten "ping",
może to po prostu jakaś nazwa własna?


--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-20 21:45:40 (GMT)
--------------------------------------------------

może rzeczywiście lepiej zostawić ten \"ping\" bez tłumaczenia i mieć nadzieję, że ktoś, kto będzie to czytał, domyśli się, co to są \"usługi doradcze ping\"...

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

39 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
uslugi doradcze ping


Explanation:
moze tak?

RPing -zdalne monitorowanie uslugi ping
http://www.micromuse.com/downloads/int/po/omnibus_4_PO.pdf

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
a może miało być *shipping advisory services*


Explanation:
bo inaczej jakoś nie widzę sensu

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
ping nie shipping! protokol *ping* wiem co to jest ale nie w

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tomasz Jurewicz: :))
3 hrs
The asker has declined this answer
Comment: ping nie shipping! protokol *ping* wiem co to jest ale nie w

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uslugi doradcze w zakresie protokolu ping/ zwiazane z protokolem ping


Explanation:
Slownik telekomunikacji i sieci komputerowych Mikomu podaje: Ping - protokow uzywany w srodowisku TCP. Sluzy do sprawdzania, czy wezel sieci lub zdalne urzadzenie moze komunikowac sie w ramach sieci lokalnej LAN lub rozleglej WAN. Jest uzyteczny przy lokalizowaniu problemow w sieci, zwiazanych z awariami polaczen i problemami z oprogramowaniem.

Samo ping to skrot od packet Internet groper, czyli - jak tlumaczy Milkowski - pakietowy poszukiwacz Internetowy

Tomasz Jurewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 206

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: doskonale wiem, co to jest ping i czym to się je. Ping nie jest protokółem, lecz narzędziem protokółu ICMP. Nie spotałem nigdy w ofercie żadnej z firm usług w zakresie polecenia ping, stąd wątpliwości.
6 hrs
  -> OK. Czy ping to protokol, czy nie to najwyrazniej kwestia tego, co nazywamy protokolem: http://interklasa.pl/portal/dokumenty/iki/Slow_ter_inter2.ht...